Linkin Park @ Ziggo Dome Amsterdam 20/06/2017

Just 18 days to go :smiley: :smiley:

1 Like

Dus, nog steeds geen M&G voor Amsterdam, of kijk ik ergens overheen? Heb ik toevallig iets gemist? Ik kan het niet vinden op de contests pagina…

Maybe next week?

Ik vond het zo vet deze tegen te komen in Amsterdam dus ik spam hier voor de 2e keer ermee :slight_smile:

Wat die M&G betreft; Geen idee, het is idd wel vreemd dat daar nog steeds niets over bekend is. We wachten het maar af :slight_smile:

2 Likes

Hello it is also my first LP concert. I can not wait any longer. Meet and greet would be awesome.

All bands play a varied amount of songs from their back catologue at gigs

More contest sign ups coming this week. https://t.co/ejPA7F7NHY

— Lorenzo (@lorenzoerr) 4 juni 2017
1 Like

Dus geen M&G voor Berlijn lees ik net op het forum… en geen early entry. Erg jammer dit. Ik weet nog niks over Amsterdam, maar ik verwacht niet meer dat er iets van komt. Sorry. :dizzy_face: Laat het me alsjeblieft weten als ik ongelijk heb.

Ook in Amsterdam M&G!!

Oh ja? ls dat zo?

Zie https://linkinpark.com/lpu/contests

Oh wow! Dat is nice. Jammer genoeg ben ik geen officieel LPU lid enzo. Dit is wel een buitenkansje! :slight_smile:

Dus je maakt geen kans als je gewoon Lid bent? Heb toen die 10 dollar betaald

Als je een lidmaatschap heb gekocht en deze is nog geldig tot laten we zeggen juli 2017, dan neem ik aan dat je wel mee mag doen voor de M&G.

als je betaalt hebt voor een lidmaatschap kan je gewoon inschrijven voor de M&G, maar dan moet ie wel nog steeds geldig zijn (wat @gatsie zegt)

Héél erg hopen dat ik er deze keer bij zit :blush:.
Succes allen die meedoen aan de M&G wedstrijd :heart:

Ik hoop het ook. Jammer dat je het pas ongeveer 24 uur van tevoren hoort

Those are so awesome! Got one of these at home! M&G is up now! Hopin to get this beauty signed:D

1 Like

You have it at home? Too awesome! I was actually considering to take the poster out and take it home.:thinking::sweat_smile: I might actually do that next time I pass this poster :smiley: tee-hee-hee

1 Like

Andere was verkeerd…

Benieuwd welke setlist ze spelen. Dit speelde ze in Berlijn