Ik ben benieuwd of ze A Place For My Head nog gaan spelen. Zou erg gaaf zijn.
Wel mooi dat Points of Authority nu in de set zit.
GEEN SPOILERS AUB dankjewel
Hahaha yeah i contacted the company!
wtf opeens verschijnen er allemaal van deze onnozele artikelenā¦ en dan heb ik het nog niet over de reacties
Is er iemand die nog een staanplaats wilt? Ik heb een zitplaats genomen ivm een rugprobleem en het verkoop gaat moeilijk pm voor interesse.
Is there someone who wants a standing ticket for the show? I purchased a seat ticket because of a back problem and now Iām having a hard time selling it. pm me if youāre interested.
Ticketswap al geprobeerd?
Het gaat om een hardcopy, maar bedankt voor het meedenken
Heeft er iemand al iets gehoord over de M&G?
Nope. Twitter van Lorenzo moet je maar even in de gaten houden.
https://twitter.com/lorenzoerr
Ahw thats to bad! Got seating as well and still havent heard anything about the M&Gā¦still waitingā¦so excited!
potverdriedubbeltjes.
Dan Lorenzo tussen het werken door maar even stalken haha
Hahaha it will come, just wait:p
Hoeveel mensen kunnen zoān M&G winnen?
Ook niets gehoord, blijf hopen hahaha.
Geen idee hoeveelā¦Het nadeel voor ons als Nederlanders is, is dat veel buitenlandse fans ook komen, wat inhoud dat wij als NL fanbase dus niet de enige zijn die meedingen:stuck_out_tongue:
Iemand al wat gehoord?
En dat is nou ook zo jammer. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben het er 99% mee eens dat iedereen een gelijke kans heeft maar die 1% die overblijft ziet liever dat er voorrang is voor mensen uit het land waar het concert plaats vind
Zeg, heeft er al iemand een emailtje ontvangen? Ik begin nu toch nieuwsgierig te wordenā¦
Nog niks hier helaas
Ik word er een beetje zenuwachtig van. Sorry.