Linkin Park @ Ziggo Dome Amsterdam 20/06/2017

Ik ben benieuwd of ze A Place For My Head nog gaan spelen. Zou erg gaaf zijn.
Wel mooi dat Points of Authority nu in de set zit.

GEEN SPOILERS AUB dankjewel

Hahaha yeah i contacted the company!

wtf opeens verschijnen er allemaal van deze onnozele artikelenā€¦ en dan heb ik het nog niet over de reacties :unamused:

Is er iemand die nog een staanplaats wilt? Ik heb een zitplaats genomen ivm een rugprobleem en het verkoop gaat moeilijk :frowning: pm voor interesse.

Is there someone who wants a standing ticket for the show? I purchased a seat ticket because of a back problem and now Iā€™m having a hard time selling it. :frowning: pm me if youā€™re interested.

Ticketswap al geprobeerd?

Het gaat om een hardcopy, maar bedankt voor het meedenken :slight_smile:

Heeft er iemand al iets gehoord over de M&G?

1 Like

Nope. Twitter van Lorenzo moet je maar even in de gaten houden.
https://twitter.com/lorenzoerr

1 Like

Ahw thats to bad! Got seating as well :slight_smile: and still havent heard anything about the M&Gā€¦still waitingā€¦so excited!

1 Like

potverdriedubbeltjes.

Dan Lorenzo tussen het werken door maar even stalken haha

1 Like

Hahaha it will come, just wait:p

1 Like

Hoeveel mensen kunnen zoā€™n M&G winnen?

Ook niets gehoord, blijf hopen hahaha.

Geen idee hoeveelā€¦Het nadeel voor ons als Nederlanders is, is dat veel buitenlandse fans ook komen, wat inhoud dat wij als NL fanbase dus niet de enige zijn die meedingen:stuck_out_tongue:

Iemand al wat gehoord?

En dat is nou ook zo jammer. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben het er 99% mee eens dat iedereen een gelijke kans heeft maar die 1% die overblijft ziet liever dat er voorrang is voor mensen uit het land waar het concert plaats vind :stuck_out_tongue:

1 Like

Zeg, heeft er al iemand een emailtje ontvangen? Ik begin nu toch nieuwsgierig te wordenā€¦

1 Like

Nog niks hier helaas

Ik word er een beetje zenuwachtig van. Sorry. :worried:

1 Like