Netherlands memorial?

Het idee is volgens mij dat een ieder de spullen weer meeneemt of dat 1 iemand dit doet. Er wordt in elk geval wel al over nagedacht. Als iemand iets achterlaat dan is de kans behoorlijk aanwezig dat het door overijverige agenten, boa’s of stadsschoonmaakmedewerkers weg gegooid zal worden…
Helaas.

Hoe was het vandaag in Utrecht?

Zag wat foto’s op FB voorbijkomen. Erg mooi dat ook in Nederland men de gelegenheid had om Chester een eerbetoon te geven en dat fans elkaar zo een steun kunnen zijn.

kunnen jullie wat foto’s posten hier? ik heb geen facebook :sweat_smile:

Weet jij nog ongeveer de tijd dat Chester binnen kwam bij de M&G? Wil die tijd misschien bij de tattoo laten zetten maar moet het wel ongeveer weten

Ik heb stiekem een snapchat van mike🙈ff gecheckt. Dat was om 19:27.

Chester kwam kort daarna. 19:30. Ik heb een printscreen maar weet niet hoe ik die hier kan uploaden.

Gevonden…

1 Like

Haha Nice! Ik dacht echt rond 19:15. Had LPU ook al gemaild maar die konden het ook niet meer achterhalen. Voordat Chester bij me was zal het wel iets van. 19:32 zijn

Heb je ook een printscreen dat Chester binnen kwam?

Nee helaas niet alleen van Dave!

Ik heb van de week zelf ook een tattoo laten zetten! Ben benieuwd wat ga jij laten zetten??

1 Like

Iemand is bezig met een ontwerp. De tekst Leave out all the rest, time is a valuable thing. Dan met een klok er bij. Die staat op iets over half 8 ivm m&g. Daarna nog iets van een sky met wat sterren ( sky of a million stars ( one more light) ook komt de datum 20-6-17 er nog bij
Zoiets haha. Wil hem in m’n zij laten zetten.

Ben heel benieuwd! Klinkt echt super mooi en speciaal!! Ben jij ook bij de memorial geweest? Of ga je na Amsterdam?

Ik was er helaas niet bij en moet mij ook afmelden voor de volgende keer…

Hi iedereen! Ik zal zo even een aparte thread maken, maar op 26 augustus om 14:00 in de Vondelpark vind er nog een memorial plaats voor Chester. Link naar het FB event: Redirecting...

Ik heb hier nog een link naar de youtube video die ik heb gemaakt van de memorial. https://www.youtube.com/watch?v=J6KEP3zj2JI

2 Likes