Netherlands memorial?

Ok… Er zijn heel veel ideetjes qua dagen en locaties geweest maar blijkbaar is er nu toch gekozen voor de meest centrale locatie. Helemaal goed. Heel fijn dat er een datum en tijd geprikt is.
Benieuwd naar de precieze locatie maar deze zal hier ook nog wel voorbij komen.
Tot zondag!

Ik kan helaas ook niet maar een aantal van ons wachten dan de memorial van eind augustus af

Kan er helaas ook niet bij zijn… Misschien eind augustus

Ik moet zondag tot 12:30 werken! Ga er alles aan doen om eerder te kunnen gaan!! Misschien idee om met mensen te carpoolen? Ik kom vanuit Eindhoven ALS ik kan gaan

Waar precies in Utrecht?

Plek is nog niet bekend maar iig op loopafstand van CS

Please add further information on this thread

We are trying to keep lpu forums clean

1 Like

goed georganiseerd mensen! ik weet nog niet zeker of ik zondag erbij ben, misschien dan eind augustus

Mocht je er niet bij kunnen zijn maar wel een boodschap o.i.d. willen achterlaten dan kan dat door op Twitter een bericht te sturen naar @Par_Jona. Jonathan zal er voor zorgen dat de berichten aanwezig zijn bij de memorial.
Mocht je geen Twitter hebben en er niet bij kunnen zijn maar wel een bericht achter willen laten dan kan dat per mail naar Jona.schoenmaker@gmail.com.
Ik vind dat Jonathan erg goed werk heeft verzet. Blij dat hij in deze zware tijd de taak van organiseren op zich heeft genomen. Daar mag hij wel even de volledige credits voor krijgen.

2 Likes

Het is zeker erg goed gedaan allemaal! Top dat er op toch korte termijn iets is geregeld voor de fans ook van Nederlandse bodem. Complimenten! Eind augustus hoop ik van de partij te zijn.

2 Likes

Nogmaals balen dat ik er dit weekend niet bij kan zijn… Hopelijk eind augustus.

Hebben jullie nog een suggestie voor een lyric van LP. Wil een tattoo met het logo en stukje tekst alleen twijfel zo…
Zit wel aan iets positiefs te denken maar wat…

Heb ook zojuist dit gekregen! Super

1 Like

Een tattoo is zo enorm persoonlijk… Daar ga ik je niet in willen en kunnen adviseren. Ik zou zeggen pak een tekst van een nummer wat voor jou het meest betekend (en dat is lastig) en zoek daar een stukje uit.

Ter info. De memorial is waarschijnlijk op het domplein. Als er een bevestiging is van de locatie horen jullie dat.

Tuurlijk is het persoonlijk, maar dacht misschien hebben jullie nog ideeën of hebben jullie zelf al een tattoo.

Heb nog geen Linkin Park tattoo. Dit komt eigenlijk vooral doordat ik tegen hetzelfde probleem aanloop… Er zijn zoveel teksten die raak zijn, die kloppen en simpelweg veel voor me betekenen. Ik kan nog niet kiezen.

1 Like

Ik heb altijd al een tattoo gewild en die gaat er nu komen. Geen tekst maar het logo op deze manier…

Inderdaad een erg persoonlijk iets.

Ik heb zojuist ook het kerrang-magazine kunnen bestellen

1 Like

En wauw wat een mooi aandenken! Ik heb de mijne aan de muur hangen omdat ik nog niet weet wat ik ermee wil doen. Maar dit is een leuk idee.
ik heb een shirt met alle handtekeningen die wil ik ook mooi inlijsten met het hardcopy kaartje van 2014. Ben 2017 zo stom geweest om etickets te bestellen!

Ok. Nou hier wat suggesties dan. Hopelijk kan je er wat mee :slight_smile:

  • When life leaves us blind, love keeps us kind.

  • Weep not for roads untraveled, weep not for paths left lone

  • I’m only a crack in this castle of glass

  • Remember all the sadness and frustration and let it go

  • Time is a valuable thing, watch it fly by as the pendulum swings

Tja… Er zijn er eigenlijk zoveel die erg goed zijn :thinking:

Locatie is vanmiddag bevestigd. Domplein it is. Vanaf 13.00 uur. Er is ook een appgroep aangemaakt. Als je daar bij wil dan moet je ff naar de facebookpagina van het evenement gaan…

Zelf zou ik uit deze selectie gaan voor

  • When life leaves us blind, love keeps us kind.
    Of
  • I’m only a crack in this castle of glass.

Maar dat ben ik…en dat is vooral omdat deze twee nummers een extra lading voor me hebben… Zoals gezegd… Nogal persoonlijk. :sweat_smile:

1 Like

Ik las van de memorial die in de UK plaatsvond, dat de politie alle briefjes, foto’s etc die men achterliet uit eerbetoon aan Chester, wilde weggooien. Gelukkig waren er fans die dit konden weerhouden en die zorgen nu ervoor dat alles alsnog naar de band verstuurd wordt.

Geen idee of men dus van plan is om zondag in Utrecht ook wat achter te laten voor Chester en of ze daar net zo streng zullen zijn als in de UK. Hou er wel rekening mee dat dit kan gebeuren ook hier. :expressionless:

1 Like