LP confirmed for Pinkpop (Netherlands)

Heb een bevestigingsmail gehad voor mijn M&G :smiley: SIKED!

[quote=Sirbajo]ik heb deze ochtend ook mail terug gekregen,
Dat je 2 keer zelfde mail hebt( eens je geconfirmeerd waard als gegarendeerde en nu is nrml ) ze hebben je toen gezegt dat je op de lijst ging staand en nu hebben ze naar iedereen die op de lijst staat een mail verstuurd.
Ik zelf zal ook nog rondlopen op pinkpop van redelijk vroeg , nrml met LPU11 t-shirt^^
Kom gerust is hoi zeggen of me een goeie mep verkope xD( ni doen xD)[/quote]

ja ik heb Adam gevraagd en hij zei dat het perongeluk ging. Ik wou al zeggen, als ik twee kreeg kon iemand anders de andere hebben.

Dus iedereen met een LPU11 shirt een mep geven? xD

Geen idee hoelaat ik daar sta, ben van plan om naar de fanmeeting te gaan maar ik zie geen verdere informatie staan om hoelaat. Heb geen zin om alleen te lopen xD

That’s awesome… Dan zien we elkaar daar sowieso! [mrgreen]

Ikzelf & An(die met my meerijd) zal er vanaf het begin vn Pinkpop(op zondag) zijn^^

ik zal die mep opmerkingen onthouden!!

WOOP WOOP
TOMORROW BIG DAY
IMMA SCREAM AND FAN GIRL WETHER YOU LIKE IT OR NOT PEOPLE

morgen… ___ als ik weet hoelaat de M&G is, ben niet echt van plan om daar alleen vroeg te lopen

kan nie wachten om die LPuers te onmoeten @ the MG

zelf vind ik het een beetje verwarrend, maar voor de M&G moeten we dan ergens bij infobalie wachten zodat de LP security ons de pasjes geeft en naar de M&G brengt?

[quote=michazyee]zelf vind ik het een beetje verwarrend, maar voor de M&G moeten we dan ergens bij infobalie wachten zodat de LP security ons de pasjes geeft en naar de M&G brengt?
[/quote]
heck knows
als ik onderweg ben ga ik die mail gewoon 80x lezen zodat ik er wijs uit kan maken en dan komt wel goed
gewoon goed die email lezen
of nog je email checken in ochtend , ze zouden nog een mail sturen!