LP confirmed for Pinkpop (Netherlands)

nog facking 9 dagen ___

An betaald ene :stuck_out_tongue: omda ze roadie is?:smiley:

WIE WILT ER NIET NAAR DE MEET AND GREET?
zeg het even tegen mij want dan kan ik misschien je plaats in nemen
8D

7 days

Er wordt een fanmeeting georganiseerd op het festivalterrein door Gert-Jan van Riet, meer info op linkinparkbelgium.be

PS.: je vindt er ook een kleine suggestie voor tijdens BURN IT DOWN :wink:

ik heb nog steeds geen mail over m’n guaranteed M&G ‘_’

en gaan er mensen naar de fanmeeting?

[quote=michazyee]ik heb nog steeds geen mail over m’n guaranteed M&G ‘_’
[/quote]
Ik heb gisteren van Adam bevestiging gekregen van m’n M&G samen met nog een vriend van me; vreemd dat je er nog niets van gehoord hebt. Ik hoop dat je snel nog iets hoort!

[quote=Unliving Sava][quote=michazyee]ik heb nog steeds geen mail over m’n guaranteed M&G ‘_’
[/quote]
Ik heb gisteren van Adam bevestiging gekregen van m’n M&G samen met nog een vriend van me; vreemd dat je er nog niets van gehoord hebt. Ik hoop dat je snel nog iets hoort!

Kheb idd toch 2 weken moeten wachten voor ik een antwoord kreeg :wink: komt wel in orde dus :wink:

[quote=michazyee][quote=Unliving Sava][quote=michazyee]ik heb nog steeds geen mail over m’n guaranteed M&G ‘_’
[/quote]

[quote=michazyee]EDIT

ik heb nog een keer de mail doorgelezen dat ik kreeg voor het submitten van m’n M&G en er stond in dat ik vooral geen mail moet sturen xD Dus dat word afwachten dan maar[/quote]

Ik heb zelfs geen mail gekregen bij het submitten van de M&G!
Er staat wel nog altijd ‘cancel my signup’ dus lijkt me toch geregistreerd…
Moet ik mij zorgen maken?!

[quote=Unliving Sava]Er wordt een fanmeeting georganiseerd op het festivalterrein door Gert-Jan van Riet, meer info op linkinparkbelgium.be
[/quote]
…waarom nou weer gsm
ik wil niet als een idioot klinken maar ik ben gewoon voorzichtig met persoonlijke dingen zoals me mobiel nummer, heb geen zin om zomaar uit te gaan geven

balen want ik wil zeker weten ff koekeloeren bij de fanmeeting

[quote=Daisy][quote=michazyee]EDIT

ik heb nog een keer de mail doorgelezen dat ik kreeg voor het submitten van m’n M&G en er stond in dat ik vooral geen mail moet sturen xD Dus dat word afwachten dan maar[/quote]

Ik heb zelfs geen mail gekregen bij het submitten van de M&G!
Er staat wel nog altijd ‘cancel my signup’ dus lijkt me toch geregistreerd…
Moet ik mij zorgen maken?![/quote]

ik zie dat je 3 maanden een member bent, en ik ga ervan uit dat je net niet vóór een bepaalde tijd de annual membership heb aangeschaft. Als dat zo was, was je gegarandeerd voor 1 M&G. Voor de mensen dat wel zo is hebben een mail naar LPUHQ moeten sturen. Maar je hebt je gewoon aangemeld om kans te maken voor de M&G, en denk dat je daarvoor geen mail ontvang, mits je een M&G hebt gewonnen. En het aanmelden sluit over 4 dagen, en zelf denk ik dat op zaterdag er mails gestuurd worden naar mensen.

[quote=SinisterNL][quote=michazyee][quote=Unliving Sava][quote=michazyee]ik heb nog steeds geen mail over m’n guaranteed M&G ‘_’
[/quote]

[quote=SD B E N N I N G T O N][quote=Unliving Sava]Er wordt een fanmeeting georganiseerd op het festivalterrein door Gert-Jan van Riet, meer info op linkinparkbelgium.be
[/quote]
…waarom nou weer gsm
ik wil niet als een idioot klinken maar ik ben gewoon voorzichtig met persoonlijke dingen zoals me mobiel nummer, heb geen zin om zomaar uit te gaan geven

balen want ik wil zeker weten ff koekeloeren bij de fanmeeting

begrijp ik volkomen :wink:

Als het beetje is zoals vorig jaar kan er evt worden afgesproken aan de LPU banner. Dat was alvast zo voor de M&G om daar ook samen te komen.
Dus als je ook M&G hebt zal je me daar ook wel vinden :wink:

ik heb in ieder geval toch m’n bevestiging ^^ maar ik heb wel twee dezelfde mails gekregen, weird?

ik heb deze ochtend ook mail terug gekregen,
Dat je 2 keer zelfde mail hebt( eens je geconfirmeerd waard als gegarendeerde en nu is nrml ) ze hebben je toen gezegt dat je op de lijst ging staand en nu hebben ze naar iedereen die op de lijst staat een mail verstuurd.
Ik zelf zal ook nog rondlopen op pinkpop van redelijk vroeg , nrml met LPU11 t-shirt^^
Kom gerust is hoi zeggen of me een goeie mep verkope xD( ni doen xD)

GOT IT!!! \o/ So nervous and psyched :smiley: See you guys there!!! ^.^

GOT It 2