Weet iemand of dat grijze t shirt met One More Light Amsterdam nog ergens te koop is?
Shirt was uitverkocht bij alle stands:cry:
Weet iemand of dat grijze t shirt met One More Light Amsterdam nog ergens te koop is?
Shirt was uitverkocht bij alle stands:cry:
Moet je even op the Large kijken. Die hebben ook veel merchandise
Zit hem nu te kijken, mega vet
Ooo ik ga straks ook dat concert is terug kijken!!! Wat was het gaaf!!!
Meet en greet fotoās zojuist binnen gekregen!!
Mag ik een leuk maar offtopic bericht plaatsen? Sorry als dit bericht niet is toegestaan!/May I post a cool yet offtopic message? Iām sorry if this post is against the rules!
Ik verkoop mijn oude merchandise van Linkin Park op Marktplaats. Ik heb o.a. gesigneerde spullen en exclusieve merch, maar ook āgewoneā merch. Morgen ben ik van plan om nog enkele spullen toe te voegen, o.a. twee mutsen, een pet en een nepleren armband. Mijn account is E. Everse en je mag overal gewoon op bieden.
Iām selling my old Linkin Park merchandise on www.marktplaats.nl. Iāve got both signed and limited edition items and generic merch. Iām probably going to upload some more items tomorrow, which should include two beanies, a baseball cap and a faux leather bracelet. My account name is E. Everse and you may bid on all of my advertisements.
Eindelijk hĆØ, zitten zeker goede fotoās tussen
Zitten mooie spullen tussen. Ik heb inmiddels deze CD collectie, mocht iemand nog iets dat ik niet heb en kan overnemen dan hoor ik het wel
Ja er zitten super leuke fotoās tussen! Ik vond het wel jammer dat er geen tijd was om persoonlijk met ze op de foto te kunnen.
De meet en greet was echt maar kort he?? Ik heb wel super vette herinnering aan! Want ik sta ook op de after movie met mān goeie engels!
Ja was ook erg kortā¦ Ik zag het inderdaad. Gelukkig voor jou kan je gewoon Nederlands praten op Dominatorā¦
Hahaha nou dat gaat nog tegenvallen want 60% is buitenlands daar! Over heel de wereld komen ze speciaal daarheen! Bizar!
Hele andere ervaring als LP. Van LP ben ik echt al heel lang fan. En de hardcore muziek is voor mij ook een hele goeie uitlaatklep. Kwat LP maar wat vaker