Linkin Park @ Ziggo Dome Amsterdam 20/06/2017

But i think there will be enough songs from meteora and hybrid theory like in berlin

Didnt get one eitherā€¦to bad!

Daar had ik ook op gehoopt jaā€¦ Maar krijg als het goed is nog een mail met de tijden etc. Maar in de eerste mail kwam het er op neer dat het tijdens het concert was van Sum 41.(mā€™n tweede favo band) maarja.

Do you guys think ALL the invitations have been sent out?

Alvast veel plezier iedereen!

Ik heb ook een mail ontvangen dat ik erbij mag zijn! Super blij! Heb jij ook al verdere informatie ontvangen?

Helaas nog niksā€¦

Hm,ik hoop toch dat ze dat snel sturen

Whoop , just a few hours left !!! Whoā€™s ready !!! Have a awesome evening :sunglasses::facepunch::facepunch:

Wat een dag! Zo vet allemaal

3 Likes

Wow man, wat een top avond! Het was echt GE-WEL-DIG! Zit nu nog na te genieten hier :smiley: Respect voor deze guys.

2 Likes

Wat was het geweldig! Zaal had echt een supergoede vibe!! Helemaal aan het nagenieten

Blijft wel echt dramatisch dit soort recenties. Only in Nl http://www.volkskrant.nl/muziek/zo-drijft-linkin-park-de-ziggo-dome-tot-wanhoop~a4501908/

2 Likes

Ja het was echt super gaaf! Ik las die recensie in de trein en ik zat mij echt af te vragen of die gast Ć¼berhaupt bij hetzelfde concert was. Maar ach ieder zo zijn meningā€¦

Er waren een hele hoop mensen die vooraan stonden met mij en lekker meezongen met ook het nieuwe album. Mensen zoals mijn broertje die mee ging naar het concert, die ook sinds HT niet meer naar Linkin Park heeft geluisterd. Hij was helemaal onder de indruk van liedjes als Invisible en One More Light [title song].

Sommige mensen blijven liever hangen in het verleden en willen dat alles maar hetzelfde klinkt jaar in jaar uit. De gast die deze review heeft geschreven is klaarblijkelijk zoā€™n figuur die niet tegen verandering kan. Dat mag, het is zijn mening. En mijn mening is dat ik deze gast een grote sukkel vind.

2 Likes

Hear hear!
Ik had ook iemand mee die ook niet echt veel nummers kent, alleen de meest populaire liedjes. Maar zij ging ook helemaal uit haar dak en vond het juist leuk dat het concert zo afwisselend was.
En nu wil ik nog een keer naar een concert!

Hahaha dat ken ik, ik wil ook weer gaan! Als ik het geld had toerde ik gewoon achter ze aan :smiley:

Ja ik snap die hele recensie niet, deze kneus is er niet bij geweest want vanaf waar ik zat ging iedereen uit zijn dak !!! Het was ook fantastisch en de energie van de band was hƩƩrlijk!!! Ik ben nog aan het nagenieten :heart:

Populair artikel gericht om zoveel mogelijk clicks te krijgen.

Dan vind ik deze ietsjes beter.

Ik heb wel genoten en ik vond de tweede helft van het concert helemaal geweldig de ene na de andere knaller kwam voorbij. Faint was voor mij het hoogtepunt, dat moet wel het ultieme LP nummer zijn.

2 Likes

Jaaa Faint live is niet normaal. De zaal explodeerde net als in 2014 haha

Ja faint was echt ā€˜the bombā€™ maar bij one step closer en remember the name/waiting for the end werd ik gek!! Dat was echt awesome!
Als ik geld teveel had, was ik ook echt achter ze aan getoerd, best wel heftig bijna elke dag in een ander land.