Til alle sjællendere

Til alle sjællendere, som skal til Skive i år om onsdagen.

Jeg tænkte på, om hvorfor vi ikke finder ud af noget med turen derover?
Det kunne blive skide hyggeligt :slight_smile:

Jeg kører i bil derover og hjem igen, ellers kunne det da have været super hyggeligt!

[quote=Maria][/quote]
Jamen det er lige det jeg mener.
Det gør jeg nemlig også selv. Og allerede der, kunne man spare penge på benzin og broen :wink:

Enig, man kan spare en del hvis man rejser flere sammen. Jeg tager selv derover med to andre. Men jeg håber da du kan finde nogen. :slight_smile:

[quote=Maria][/quote]
Det var meningen at jeg skulle rejse med en. Men selvfølgelig melder personen fra i sidste øjeblik :S

Men ja det er både billigere og sjovere, at rejse flere sammen :slight_smile:

Men godt at du allerede har fundet nogen :wink:

Tager bus fra Haderslev, men jeg rejser så også allerede tirsdag…

[quote=Dan-LP][/quote]
Hvorfor allerede tirsdag?

Hvorfor allerede tirsdag?[/quote]

Danish:
Være i god tid :wink: ej det tager over 4 timer i bus fra Haderslev og hvis jeg tager afsted onsdag vil jeg være sent der oppe først omkring kl. 15:00 og inden jeg kommer om til dem jeg kender, sat telt op osv. så går tiden hurtigt :wink:

English:
To be in god time :wink: it take over 4 hours in bus from Haderslev and if I go Wednesday, I will first be there at 15:00 and before a got my tent setup, the time will run fast.

What?

[quote=Dan-LP][/quote]
Ja så kan jeg godt se det :wink:

What?

Not for you Kaylee :wink:

Skriver også lige på engelsk. :wink:

I am driving from Copenhagen around 7 AM, since it takes about 4-5 hours getting to Skive, not counting breaks. :wink: The festival opens at 12 or 2PM.

I am guessing both of you guys got M&G passes as well? I hope we can get up front at the concert as well as doing the M&G. :wink:

[quote=Maria][/quote]
I was at the Herning concert back in 2010, to the M&G. This year, I give the opportunity to another lucky guy :slight_smile:
Back in 2010, I was in the M&G, like I said. But after that, I could’t get the best place to the concert.

This year, I will not go to the M&G, and I will try to got up front at the concert :slight_smile:

I will arrive about 12 pm. :slight_smile:

I was at the Herning concert back in 2010, to the M&G. This year, I give the opportunity to another lucky guy :slight_smile:
Back in 2010, I was in the M&G, like I said. But after that, I could’t get the best place to the concert.

This year, I will not go to the M&G, and I will try to got up front at the concert :slight_smile:

I will arrive about 12 pm. :-)[/quote]

I would do the same thing if I were you. I am hoping that LP plays a concert in Denmark during their LIVING THINGS promo tour later in the year, and then I will focus all my energy on getting as close to the stage as possible. But this is my first M&G, so my priorities are in another order. :wink: