Netherlands memorial?

I think a lot of us need to work on Friday :confused:

Misschien een idee om te reageren dan op de Twitter link om het bv zondag te doen?

Dat zou een goede idee zijn. Kan jij dit doen?

Ik moet vrijdag ook werken… maar als het nood is krijg ik dat wel geruild! Wordt hier de verdere info gedeeld?? Dan hoef ik niet verder rond te zoeken.

I’m in. Ziggo Dome would be nice.

Edit: weet niet waarom ik in het Engels praat… Dus verder in het Nederlands. Anyway, eind augustus is wel erg laat…

Een memorial kan ook in de avond. Dan hoeven mensen niet vrij te vragen.

Ik moet ook even kijken, wil het liefst ook eind augustus, dan is m’n vriendin terug van vakantie en kunnen we samen gaan.

Jaaa mee eens kunnen hier gewoon in het nederlands met elkaar praten! Is voor mij 10000x makkelijker… sommige herinneren het zich misschien wel maar… “ik dont speak english very well”

2 Likes

For any new updates please post here: LPU Memorials for different countries

1 Like

Ik snap de emotie bij de Ziggo…
Grote nadeel is dat je waarschijnlijk in Hollands schijtweer buiten staat…
Persoonlijk ben ik wel voor een meer centrale locatie in bijvoorbeeld Utrecht. Vrijdag is voor werkende mensen lastig. En voor mensen met kinderen (zoals hier en daar aangegeven) is vrijdagavond dan weer niet echt een optie. Zondagmiddag zou dan beter zijn denk ik…

Ziggo Dome lijkt me wel een goeie plek, daar waren ze ook voor het laatst. En voor het Hollandse weer kunnen we altijd nog een paraplu meenemen toch. Zondagmiddag komt het groepje waar ik mee ga ook beter uit.

Waar zou het in Utrecht binnen kunnen? Het kan misschien niet op kort termijn maar in Eindhoven zit een overdekt poppodium. En Tilburg heeft dat ook. Lijkt me geweldig een herdenking daar zou geweldig zijn

Haha oh ben jij dat van het filmpje ? Geweldig!!! :heart:

Ik ben al naar Keulen geweest voor een Memorial meet up maar als er in Nederland nog een Memorial komt, count me in…

Ik houd jullie op de hoogte. Heb nog niets terug gehoord over datum of locatie maar ze zijn druk bezig met regelen

Klopt ja dat ben ik op dat filmpje. Je wil niet weten hoe 1000x specialer dat moment nu is geworden! In keulen ja? Hoe kom je aan die info? Ik ben geen fulltime social media persoon dus vind t moeilijk te vinden. Ik zou ook heel graag, en heel dankbaar zijn als ik met iemand mee kan gaan? Of iets af kan spreken?

Ja dat zal , ik heb ook genoten van dat filmpje en hoe leuk en lief dat moment was . Heel mooi!!
Via Facebook kwam ik daarachter. LP fancorner. Afgelopen zaterdag was dat. Ik kon in Nederland namelijk niets vinden en had zo de behoefte om samen te rouwen . Als er in Nederland nog een Memorial komt en ik kan gaan is er vast iets mogelijk.

I will state it again, if you have an update then go to the link posted above.

New lpuers: we are trying hard to keep the lpu clean.

2 Likes

Die behoefte heb ik ook! Maar voor mij is het moeilijk vinden en in combinatie met mijn werk ook. Mogelijk dat ik je toevoeg op Facebook?

Bij mij is niemand van mijn vrienden of omgeving fan van LP.

2 Likes