Netherlands memorial?

Haha oh ben jij dat van het filmpje ? Geweldig!!! :heart:

Ik ben al naar Keulen geweest voor een Memorial meet up maar als er in Nederland nog een Memorial komt, count me in…

Ik houd jullie op de hoogte. Heb nog niets terug gehoord over datum of locatie maar ze zijn druk bezig met regelen

Klopt ja dat ben ik op dat filmpje. Je wil niet weten hoe 1000x specialer dat moment nu is geworden! In keulen ja? Hoe kom je aan die info? Ik ben geen fulltime social media persoon dus vind t moeilijk te vinden. Ik zou ook heel graag, en heel dankbaar zijn als ik met iemand mee kan gaan? Of iets af kan spreken?

Ja dat zal , ik heb ook genoten van dat filmpje en hoe leuk en lief dat moment was . Heel mooi!!
Via Facebook kwam ik daarachter. LP fancorner. Afgelopen zaterdag was dat. Ik kon in Nederland namelijk niets vinden en had zo de behoefte om samen te rouwen . Als er in Nederland nog een Memorial komt en ik kan gaan is er vast iets mogelijk.

I will state it again, if you have an update then go to the link posted above.

New lpuers: we are trying hard to keep the lpu clean.

2 Likes

Die behoefte heb ik ook! Maar voor mij is het moeilijk vinden en in combinatie met mijn werk ook. Mogelijk dat ik je toevoeg op Facebook?

Bij mij is niemand van mijn vrienden of omgeving fan van LP.

2 Likes

Hey allemaal,

We kijken naar een meetup/memorial voor aanstaande vrijdag, zaterdag of zondag. Er wordt ook gekeken naar een heel weekend met daarin verschillende tijdstippen die voor iedereen mogelijk zijn.

Ziggodome/Amsterdam is redelijk centraal gelegen en inderdaad hier natuurlijk ook de lading.
Ik heb na gisteren contact gezocht te hebben met de Nederlandse LP ambassadeur Raissa Walberg en iemand die het even voor haar waarneemt omdat zij op vakantie is een mail gestuurd aan Ziggodome of het oke is als we daar samenkomen. Ook gevraagd of het logo op het reclamescherm boven de hoofdentree mag.Ook is ziggodome getweet hierover. Nog geen antwoord gehad echter.

Graag @Wenlisha en @Par_jona even volgen op twitter voor de laatste info.

Grtz en good luck,
Maurice (@dutchsoldier)

3 Likes

Jazeker . We hebben elkaars steun hard nodig
https://m.facebook.com/janine.vanlochem?ref=bookmarks

1 Like

Pff zo klote dat ik vrijdag moet werken en zondag niet kan… Hopelijk komen we er uit en vinden jullie wat. Ik zal er in gedachten bij zijn.

Weet iemand hoe je je PF kan veranderen op het forum? Bij instellingen lukt het niet…

De pf van je acount veranderen niet van je forum

Dit heb ik gedaan alleen m’n oude pf staat nog bij het forum…

Zo geweldig dat filmpje en zo speciaal nu :heart: ik kijk echt uit naar een memorial, denk dat iedereen nu de behoefte heeft aan steun.

2 Likes

In Vlaardingen (vlakbij Rotterdam) zit een poppodium waar een memorial nog best wel eens zou kunnen slagen. Muziek, beeld, drankjes en een rookruimte (voor hen die willen) zijn aanwezig…
Ik zou een balletje kunnen opgooien met de planner. De tent draait voor het grootste deel op vrijwilligers maar mocht de Ziggo niet lekker mee werken dan is dat een optie denk ik.
Als jullie willen dan vraag ik alvast na wat de mogelijkheden zouden zijn voor dit weekend.

Mocht nou de Ziggo Dome en andere locaties niet meewerken zou ikzelf voor de Amerikaanse Ambassade aan de Lange Voorhout in Den Haag kiezen. Dit vooral omdat dit in heel veel andere landen ook dé locatie lijkt te zijn waar men samen komt. Tevens goed bereikbaar met OV. Nou ja. Ik dacht ik roep ff wat.

Dit zijn hele goede suggesties mocht Ziggo Dome niet goed lukken!

Zou zaterdagmiddag/avond geen beter idee zijn? Misschien dat het in Utrecht wel in de Tivoli kan. Utrecht is ook heel erg centraal gelegen voor iedereen. Vrijdagavond helaas werken en zondagmiddag zijn we niet thuis.

1 Like

Ze hebben net via Twitter laten weten dat ze voor as vrijdag iets willen gaan regelen. En voor eind augustus

1 Like

Vrijdag moet ik werken, ik zou er heel graag bij willen zijn. Zondag lijkt mij voor de werkende mensen een betere optie. Ziggo zou idd prachtig zijn!

Voor nu lijkt het erop dat er een memorial-weekend komt. Hoogstwaarschijnlijk vanaf vrijdag toch in den haag bij de ambassade. Dit zou dan waarschijnlijk tot zondag ergens duren. Dit zodat een ieder die wil, er tijd voor kan maken.
Definitieve tijd en plaats wordt later vandaag bekend gemaakt. Als ik meer weet zal ik het hier plaatsen.

1 Like