Hello everyone i am new here :)

Hey there. I am Anna and I am from Germany. I am over 30, not long but i am.
I use to listen to LP since Crawling.
This year i had the chance to see them live and it was seriously the best concert i have ever been to.
after that i got my account here and like to say Hi to everyone of you :smile:
Nice to meet you all

1 Like

Welcome to LPU!!! I’m Nico in France 23 yeras old and i listen Linkin Park all over!!!

1 Like

Hi Anna!
Welcome to LPU! Its awesome, i´ve met some cool people here and in Munich (Meetup and Concert). Have fun!!! :slight_smile:

1 Like

Hi Anna, I’m Nicole. I’ve been listening to LP since 2000. I’m also over 30 and new here too.

Hi Anna!

Herzlich willkommen :slight_smile: ich bin auch neu hier und bin schon gespannt wies so wird hihi
Aber ich gehe mal davon aus dass es einfach geil wird :smile:

Ganz liebe Grüße!

1 Like

HAllo Anna herzlich willkommen hier bei LPU
auch ich bin seit erst paar Tagen hier.
Viel Spass

2 Likes

Hi Anna!
Erfreulich zu hören, dass es doch noch einige neue Mitglieder gibt. Ich bin 21 und mich hat das Fieber auch so richtig nach meinem ersten Konzert dieses Jahr gepackt. Wird bestimmt lustig hier. :slight_smile:
Liebe Grüße

1 Like

Wo warst du denn? Ich war in köln

Ich war in München und es war unbeschreiblich genial.
Ich bin mir sicher deins auch!

Haben alles getoppt was ich bisher gesehen habe was nicht gerade wenig war… :slight_smile: hätte auch gerne noch ein paar mehr gesehen,aber leider war mir das aus beruflichen Gründen nicht möglich

Kann mich dem nur anschließen. Das beste Konzert, das ich bisweilen besucht habe! Ich wünschte ich wäre früher auf die Idee gekommen.
Als Studentin bin ich da um einiges flexibler, aber schade das berufliche Gründe einen von solchen Ereignissen fernhalten :frowning:

Welcome to a wonderful place :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Like

Thank you good to be here

Welcome :slight_smile: I’m new here too. I’m 25 from Pennsylvania.

Welcome Anna
Bit older but huge fan !!!

Hi Anna, glad to have you as a new LPU member!! I am a Huge LP fan and I’ve met some amazing people here and at the concerts!! So happy to welcome you :smile:

Graham_milne You re Never too old !!

WHere are you guys from?

1 Like

Hi there Haley
Absolutely, 55 (Nearly 56) is only a number :sunglasses: Really love LP and feel so privelaged to have achieved what we have
Cheers
Graham

Ment to add
Rustington in UK

Hi to everyone i am Arena Deborah i come from Italy nice to meet you Welcome Have A Nice Day :smile: